نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

پیوندها

روش های کسب و کار آنلاین

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ق.ظ

همگی خیلی خوب می دانیم که از اساسی ترین و اصلی ترین روش ها در راه اندازی کسب و کار آنلاینو بازاریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی است. همانطور که می دانید ایمیل مارکتینگ یکی از روشهای بازاریابی اینترنتی می باشد. یکی از تکنیک های موفقیت در بازاریابی ایمیلی این است که در سایه ی بزرگان این عرصه رشد کرده و بالا برویم. شاید در نظر اول این کار از نظر اخلاقی درست به نظر نیاید ولی اشتباه نکنید! شما هیچ کار خطا و مجرمانه ای انجام نمی دهید تنها در سایه ی اعتمادی که مشتریان به یک کسب و کار با سابقه پر طرفداران دارند، کسب و کار خود را معرفی کرده و در دید مخاطبان اعتماد ایجاد می کنید.

کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین

در این مطلب برای نمونه به خبرنامه ی ایمیلی دیجی کالا سری می زنیم. البته استفاده از این نمونه به معنی عملکرد این سایت نبوده و صرفا مثالی برای درک بهتر موضوع است.  خب شما و کسب و کارتان در آغاز راه هستید و قطعا خیلی ها شما و وب سایتتان را نمی شناسند و برند شما هنوز برای بسیاری از کابران ناشناخته است اما وب سایت پر مخاطبی مثل دیجی کالا برای قریب به ۹۹% از کابران اینترنت شناخته شده است. حال تصور کنید که کاربران ایمیلی با نام شما و با ظاهر سایت دیجی کالا دریافت کنند، در این شرایط به دلیل آشنایی و ارتباطی که از قبل با این سایت دارند به ادامه ی روند مطالعه ی ایمیل شما بیشتر ترغیب می شوند. حالا شما فاز دوم ایمیل مارکتینگ را با موفقیت پشت سر گذاشتید ( فاز اول انتخاب عنوان مناسب و جذاب بود که پیش از این به آن اشاره کرده ایم ).
این حس کاملا ناخودآگاه است که کاربر با دیدن نام شما در کنار نام آشنای دیجی کالا ، حسی از اعتماد و امنیت را نسبت به شما دارد. درست مثل فرد غریبه ای که در جمعی آشنا او را ملاقات می کنید. چه حسی به او دارید؟!
خب تا به این جا بر دوش دیگری سوار بودیم و بالا می رفتیم اما از این جا به بعد این هنر و ابتکار ماست که با محتوایی مناسب و قوی کاربر را به سمت سایت خود هدایت کنیم و از او یک مشتری بسازیم. به یاد داشته باشید که استفاده های نا به جا از نام های بزرگ می تواند برای شما ایجاد دردسر کند. مثلا اگر محتوای ایمیلی که ارسال می کنید با عنوان ان مغایرت داشته باشد!  توجه داشته باشید که صرف استفاده از بزرگان برای بزرگ شدن کافی نیست و شما باید یاد بگیرید که مثل بزرگان هم عمل کنید. استفاده از خبرنامه های ایمیلی یکی از راه های بزرگ شدن بود و در این راه شیوه های دیگری نیز وجود دارد.


منبع: روش های کسب و کار آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی