نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

پیوندها

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

ارسال آلارم هشدار از DVR دوربین مدار بسته یا دوربین‌ IP

negaco negaco | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ

درصورتیکه  DVR دوربین‌مدار بسته بتواند ایمیل‌های هشدار را بفرستد در نتیجه شما امکان ارسال پیام هشدار به برنامه‌های تلفن همراه را هم خواهید داشت. پوش آور[۱]، یک پلت فرم پیام‌های تلفن همراه برای iOS و آندروید است که خود را به یک حساب کاربری ایمیل خاص متصل می‌کند. این آدرس ایمیل پیام‌های ایمیل را به صورت یک هشدار از طریق حالت پوش‌آور به برنامه مربوط به خود ارسال می‌کند. بنابراین، هر دستگاهی که از ارسال ایمیل پشتیبانی کند در واقع می‌تواند اطلاع رسانی پوش‌آور هم ارسال کند.


ارسال آلارم هشدار از DVR دوربین مدار بسته یا دوربین IP

  • negaco negaco

دوربین‌ مدار بسته در برابر دوربین IP

negaco negaco | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

وقتی یک فرد یا شرکتی می‌خواهد از خانه و یا کسب و کار خود توسط دوربین‌ مدار بسته IP محافظت تصویری کند، راه‌های بسیاری برای انجام آن وجود دارد، اما یکی از بهترین انتخاب‌ها استفاده از دوربین‌ مدار بسته IP است.دوربین‌ مدار بسته IP این امکان را می‌دهند که افراد مایل به حفاظت محل کسب و کار و خانه خود توانایی انجام این کار را داشته باشند و نه تنها این افراد امکان ممانعت از ورود افراد غیر مجاز به محل را پیدا می‌کنند بلکه در صورت انجام دسترسی غیر مجاز، می‌توانند فرد متجاوز ار دستگیر نیز بکنند. این برای صاحب خانه‌ها به معنای ممانعت از ورود افراد به داخل خانه و محافظت از فضای خارج آن حتی بدون نیاز به حضور فیزیکی است. برای صاحبان کسب و کار این به معنای حفاظت از کارمندان و کسب و کار و جلوگیری از ورود مجرمین و نیز دستگیری مجرمین متجاوز در صورت ورود به محل کسب و کار که در برخی از مواقع این افراد از زمره کارکنان هستند.

دوربین‌ مدار بسته در برابر دوربین IP

  • negaco negaco

استفاده از دوربین‌ مدار بسته USTREAM و CCTV

negaco negaco | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

دوربین مدار بسته USTREAM

استفاده از دوربین‌ مدار بسته CCTV و uStream

 

پخش زنده ویدئو بر روی اینترنت در چند سال گذشته بسیار محبوب شده و همچنان هر روزه طرفداران بیشتری به خود جلب می‌کند؛  سازمان‌ها و افرادی که می‌خواهند برای محصولات یا خدمات را تبلیغ کنند، یا مایلند حوادث اتفاق افتاده در محل کار‌شان را با استفاده از پخش زنده ویدئو از طریق اینترنت به نمایش عموم بگذارند. این مسئله به امری معمول برای صاحبان کسب و کار‌های مختلف تبدیل شده تا پخش زنده ویدئو خود را روی وب سایت‌شان قرار دهند و حتی ویدئوی زنده را روی تلفن‌های همراه مانند اپل آی فون یا گوشی‌های آندروید پخش کنند. استفاده از سرویس‌هایی همانند uStream و LiveStream به کاربران این امکان را می دهد که فیلم‌های خود را با استفاده از یک کامپیوتر ویندوز یا مک و یک دوربین آنالوگ، مانند دوربین‌های مدار بسته به صورت زنده پخش کنند.استفاده از دوربین مدار بسته uStream برای پخش ویدئوی زنده به دلیل قیمت پایین و در دسترس بودن تبدیل به یک انتخاب مردمی شده‌.

  • negaco negaco

H.265 در دوربین مداربسته چیست ؟

negaco negaco | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ

H.265 مخفف High Efficiency Video Coding ورژن ۲۶۵ و به معنی کدگذاری ویدیویی پربازده (HEVC) می باشد. H.265 یکی از استانداردهای فشرده سازی تصاویر می باشد که اخیرا جایگزین نسل قبلی خود یعنی H.264 شده است. این استاندارد نسبت به نسل قبلی خود دارای نرخ فشرده سازی تا ۲ برابر بیشتر در همان سطح کیفیت می باشد یا می تواند کیفیت تصویر را با همان نرخ بیت افزایش دهد. این استاندارد فشرده سازی از تصاویر تا رزولوشن ۸۱۹۲×۴۳۲۰ پشتیبانی می کند و به راحتی از دوربین مداربسته ۴K و ۸K پشتیبانی می کند.

  • negaco negaco

کیفیت عالی دوربین مداربسته آنالوگ ۹۶۰H

negaco negaco | دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ
  • negaco negaco

جانشینان آنالوگ دوربین مدار بسته مگا پیکسلی

negaco negaco | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ
  • negaco negaco

مزایای دوربین مدار بسته AHD و دی وی آر هیبرید

negaco negaco | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

دوربین مدار بسته AHD و مزایای آن

 

یک DVR هیبریدی DVR است که می‌تواند بیش از یک نوع سیگنال ویدیویی بپذیرد. سه نوع سیگنال ویدئویی رایج در بازار امروز آنالوگ، HD-SDI و IP هستند. داشتن یک DVR‌ دوربین مداربسته ترکیبی به دلایل زیادی مطلوب است. مهم‌ترین آن‌ها این است امکان استفاده ازدوربین مداربسته  آنالوگ موجود در حالی است که می‌خواهیم به نواحی که نیاز به نظارت دقیق‌تر با قابلیت زوم بالا دارند دوربین‌های مگاپیکسلی دیجیتال (با رزولوشن یا وضوح تصویر بالا) اضافه کنیم. از دوربین‌ مدار بسته AHD نیز می‌توان برای به حداقل رساندن تعداد دوربین‌های آنالوگ استفاده کرد زیرا این نوع دوربین مداربسته پیکسل بیشتری داشته و می‌تواند منطقه وسیعی از املاک و مستغلات را با حداقل تعداد دوربین مداربسته PoEکاهش دهند.

مزایای دوربین مدار بسته AHDو دی وی آر هیبرید

  • negaco negaco

راهنمای تنظیمات دوربین مدار بسته بخش دوم

negaco negaco | شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ق.ظ

چگونگی عملکرد بهتر شبکه اینترنتی دوربین مدار بسته

 

کنترل از راه دور امکان  دسترسی به دوربین مدار بسته را به صورت محلی از  شبکه و از طریق اینترنت می دهد. قبل از اقدام برای دسترسی به اینترنت از راه دور، این یک ایده خوبی  برای تست کردن دسترسی اول است. همچنین اگر به فکر  استفاده از نمایشگر DVR / یا ایستگاه مجتمع از راه دور از همان شبکه DVR  خود هستید، عملکرد بسیار بهتر ی را با استفاده از آدرس IP شبکه محلی خود دریافت می کنید زیرا مجبور به بیرون رفتن  برای دسترسی به  اینترنت و عملکرد ویدیو نخواهد بود.

آخرین  نسخه ایستگاه از راه دور یکپارچه را  با دانلود آن را از وب سایت ما نصب کنید: مجتمع از راه دور ایستگاه دانلود. این نسخه همیشه جدید ترین است  و باید به جای نسخه روی سی دی که با DVR دوربین مدار بسته شما است استفاده شود.

  • negaco negaco

راهنمای تنظیمات دوربین مدار بسته بخش اول

negaco negaco | شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ق.ظ

نحوه تنظیم کردن دی وی آر دوربین مدار بسته

تنظیم  DVR

لطفا این دستورالعمل تنظیم را برای تنظیم دسترسی به اینترنت از راه دور برای کدک DVR و JPEG دنبال کنید:
۱- برای DVRدوربین مدار بسته خود یک آدرس IP اختصاص دهید.
۲- به DVR دوربین مدار بسته خود در شبکه منطقه محلی متصل شوید.
۳- Port Forwarding روتر خود را راه اندازی کنید.
۴- یک آدرس استاتیک DHCP IP برای DVR خود تنظیم کنید.
۵- اینترنت از راه دور راه اندازی کنید.
۶- یک حساب DNS پویا ایجاد و پیکربندی کنید.
۷- DNS پویا در روتر خود راه اندازی کنید.

  • negaco negaco

تنظیم اتصال به اینترنت به DVR دوربین مدار بسته

negaco negaco | شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ

تنظیمات DVR دوربین مدار بسته نیازمند دقت می باشد که ما در این مطلب به آموزش آن می پردازیم. آخرین مرحله پیکربندی اتصال به اینترنت در Integrated Remote Station برای دسترسی از خارج از شبکه محلی است.

  1. اگر IRS در حال حاضر در حال اجرا نیست، لطفا آن را با دو بار کلیک بر روی آیکون JM-IRS روی دسکتاپ خود روشن کنید:
  2. در صفحه نمایش IRS اصلی، بر روی دکمه راه اندازی IRS کلیک کنید.

  • negaco negaco