نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

پیوندها

۴۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دوربین مدار بسته اسپید دام تحت شبکه

negaco negaco | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ

دوربین مداربسته اسپید دام همان دوربین های حرفه ای هستند که همه به دنبال خرید آن ها می باشند.

دوربین مدار بسته اسپید دام به دلیل قابلیت چرخش تا ۳۶۰ درجه و هم چنین امکان زوم بالا بسیار معروف و پر طرفدار هستند. نصب دوربین مدار بسته اسپید دام به دلیل قابلیت چرخش سبب شده است تا بجای چندین دوربین نصب گردد. این دوربین مدار بسته امکان قابلیت برنامه ریزی نیز دارد. در واقع این دوربین مدار بسته یک دوربین حرفه ای و عالی برای مکان های روباز به شمار می رود.

دوربین مدار بسته اسپید دام دارای یک پایه جهت نصب است و با توجه به شکل ظاهری آن این دوربین قابلیت چرخش را دارد.

نصب دوربین مدار بسته اسپید دام برای مکان هایی مناسب تر است که بزرگ هستند و در یک لحظه می توان تمام محیط را زیر نظر داشت.

البته این دوربین قیمت بالاتری از دیگر دوربین ها دارد. به دلیل امکانات و خصوصیات و ویژگی هایی که این دوربین دارد از انواع دوربین های حرفه ای و کارآمد به شمار می رود لذا منطقی به نظر می رسد که قیمت بالاتری نیز داشته باشد.

دوربین مدار بسته اسپید دام به دلیل استفاده در محیط های بزرگ و روباز قابلیت دید در شب را هم دارا می باشد.

نصب دوربین مدار بسته که تنها یک بار انجام می شود باید به دقت و به صورت عالی انجام پذیرد تا بعد از آن دچار مشکل نگردید.

محل نصب دوربین را خودتان می توانید تعیین کنید اما همیشه سعی کنید از کارشناسان برای نصب دوربین مدار بسته خود کمک بگیرید زیرا کارشناسان با تجربه بوده و به درستی مکان نصب دوربین شما را تعیین خواهند کرد.

برای خرید انواع دوربین اسپید دام چه به صورت تکی و چه به صورت عمده و از طرفی برای نصب دوربین مدار بسته از طریق شرکت اقدام نمایید تا دچار هیچ گونه مشکلی نگردید.

  • negaco negaco

فروش دوربین مدار بسته اینترنتی

negaco negaco | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ق.ظ

فروش دوربین مدار بسته به صورت اینترنتی چگونه است؟ چگونه می توان دوربین مدار بسته را از طریق اینترنتی انتخاب و خریداری کرد؟
فروش و نصب دوربین مدار بسته چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی مدتهاست که رونق گرفته است.
راه اندازی وب سایت برای قرار دادن انواع مدل های دوربین مدار بسته در آن کاری بسیار منطقی و البته می توان گفت ضروری به نظر می رسد.
امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی راحت افراد به صفحات وب اگر شرکتی برای فروش محصولاتش از اینترنت کمک نگیرد می توان گفت شکست خورده به حساب می آید.
نصب دوربین مدار بسته تنها می تواند توسط افراد آموزش دیده انجام شود لذا افراد خود به تنهایی نمی توانند نصب دوربین مدار بسته را انجام دهند لذا از طریق اینترنت به جستجو پرداخته و به دنبال شرکتی برای نصب دوربین خود می افتند.
فروش اینترنتی دوربین مدار بسته بسیار راحت تر از دیگر محصولات است. زیرا دوربین محصولی است که می توان تمام خصوصیات و ویژگی ها و امکانات آن را به صورت دقیق نوشت و به راحتی آن را انتخاب کرد.
نصب دوربین مدار بسته نیز کار هرکسی نبوده و شما برای این که بتوانید این کار را انجام دهید باید با نوع دوربین مدار بسته کاملاً آشنایی داشته و در این راه تجربه نیز کسب نمایید تا بتوانید به درستی به نصب دوربین مدار بسته بپردازید.
نصب دوربین مدار بسته نیاز به کابل شبکه دارد که کابل نیز خود انواع بسیار زیادی دارد. کابل شبکه خود با کیفیت های گوناگونی در بازار موجود است که هرکدام نیز قیمت های متفاوتی با هم دارند. اگر کابل مورد استفاده برای نصب کیفیت پایینی داشته باشد در انتقال تصاویر دچار مشکل شده و به خوبی نمی تواند این کار را انجام دهد. لذا هنگام نصب دوربین مدار بسته بهتر است از کابل های با کیفیت بالا استفاده شود. کابل شبکه هرچه ضخامت بیشتری داشته باشد کیفیت بالاتری خواهد داشت.
برای خرید دوربین مدار بسته می توانید با شرکت در تماس باشید.

  • negaco negaco

راه اندازی دوربین مدار بسته در تهران

negaco negaco | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ق.ظ

نصب دوربین مدار بسته توسط کدام شرکت ها انجام می شود؟ آیا می دانستید نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته از ابتدا تا انتها توسط شرکت انجام می شود؟
برای نصب دوربین مدار بسته در تهران شرکت های زیادی وجود دارند که این شرکت ها هرکدام به شیوه ای کار خود را انجام می دهند.
برای نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی آن به طور کامل از شرکت های معتبر کمک بگیرید که کار فروش دوربین مدار بسته را نیز خودشان انجام می دهند.
نصب دوربین مدار بسته از ابتدا تا انتها توسط خود شرکت انجام می شود لذا نیازی به دخالت و داشتن اطلاعات در این زمینه ندارید تمام کار توسط شرکت انجام می شود.
دوربین مدار بسته به دو دسته دوربین مدار بسته تحت شبکه و دوربین مدار بسته آنالوگ تقسیم می شود.
دوربین مداربسته تحت شبکه جدید ترین نوع دوربین به شمار می آید. نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به دلیل این که به کامپیوتر نیز وصل می شود امکان استفاده از نرم افزار های پیشرفته نیز در آن وجود دارد. شما می توانید با نصب نرم افزار روی کامپیوتر از تمام قابلیت های دوربین خود استفاده نمایید. از جمله زوم کردن روی تصویر، گنجاندن چندین تصویر در یک صفحه و …
در واقع کیفیت تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه بسیار بهتر و بالاتر از دوربین های قدیمی آنالوگ است. دوربین های تحت شبکه نیز شامل انواع مارک های مختلف می شود. از جمله این مارک ها می توان به مارک رستر اشاره کرد. دوربین رستر که از انواع دوربین تحت شبکه به شمار می رود خود شامل مدل های بالت، دام، انواع دوربین دید در شب، دوربین اسپید دام و … می شود. از انواع دوربین رستر که بسیار پر کاربرد است دوربین پلاک خوان است که برای نصب در اتوبان ها بسیار کاربرد دارد. دوربین پلاک خوان که حتی در شب نیز با کیفیت بسیار بالا امکان عکس برداری از پلاک خودرو ها را دارد. برای خرید انواع دوربین مدار بسته می توانید با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

  • negaco negaco

خرید دوربین مدار بسته بالت

negaco negaco | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ

دوربین مدار بسته بالت را می شناسید؟ آیا تا به حال از دوربین مدار بسته بالت استفاده کرده اید؟ کاربرد دوربین مدار بسته بالت در کجاست؟

نصب دوربین مدار بسته بالت بسیار بیشتر از سایر دوربین ها انجام می شود. اما دلیل این امر چیست؟

نصب دوربین مدار بسته بالت که در انواع تحت شبکه و آنالوگ موجود می باشد بیشتر در مکان هایی که فضای باز و بدون سقف هستند استفاده می شود. دلیل اصلی این امر ضد آب بودن این دوربین ها است. نصب دوربین مدار بسته بالت همانند دیگر دوربین ها است. اما شکل ظاهری آن با بقیه فرق دارد.

دوربین مدار بسته بالت به صورت تقریباً استوانه ای بوده و جنس آن از فلز می باشد. کاربرد اصلی دوربین های بالت استفاده در فضای بیرونی است. این دوربین ها امکانات دید در شب نیز دارند که البته بسته به نوع انتخابی از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند.

برای خرید دوربین مدار بسته بالت می توانید از طریق شرکت ها اقدام نمایید. دوربین بالت بیشتر به درد شرکت هایی هم چون شرکت های حمل و نقل که در فضای آزاد مشغول به کار هستند می خورد. شرکت های حمل و نقل کالا با توجه به نوع کارشان از فضای آزاد و بیرونی شرکت استفاده می نمایند و با توجه به این که حجم زیادی از کالا در محوطه جمع می شود نیاز ضروری به دوربین احساس می شود لذا دوربین بالت با امکانات و ویژگی های خود می تواند بهترین گزینه برای این شرکت ها باشد.

از طرفی بدنه مقاوم این دوربین باعث شده است تا به راحتی از بین نرود و به دلیل این که از جمله دوربین های ضد آب به شمار می رود در مقابل آب و باران استحکام بیشتری از خود نشان می دهد. لذا نگران نباشید این دوربین برای فضا های باز ساخته شده است.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته بالت را دارید اما نمی دانید کدام مدل را خریداری نمایید با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

negaco negaco | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ق.ظ

دوربین مدار بسته دید در شب چگونه دوربینی است؟ کاربرد دوربین مدار بسته دید در شب کجاست؟ نصب دوربین مدار بسته دید در شب در چه مکان هایی انجام می شود؟
دوربین مدار بسته دید در شب از انواع دوربین هایی است که امکان فیلم برداری و عکس برداری در شب را فراهم می نماید. نصب دوربین مدار بسته دید در شب بیشتر در مکان هایی که روباز هستند انجام می شود. برای مثال در اتوبان ها که شب ها نیز باید کار عکسبرداری انجام شود باید از انواع دوربین دید در شب استفاده شود.
دوربین دید در شب انواع مختلف دارد. کیفیت تصویر برداری این دوربین ها با هم متفاوت است. اگر دوربین مدار بسته دید در شب رنگی باشد تصویر بهتری را ارائه خواهد داد.
نصب دوربین مدار بسته دید در شب در اتوبان ها و بزرگراه ها بسیار پر کاربرد است. علاوه بر استفاده از این دوربین ها در اتوبان ها استفاده از دوربین مدار بسته دید در شب در شرکت ها نیز کاربرد بسیار بالایی دارد.
شرکت های خصوصی امروزه معمولاً ساختمان خود را مجهز به دوربین مدار بسته می نمایند. این روز ها از دم در گرفته تا درون اتاق ها دوربین مداربسته را می توانید ببینید.
نصب دوربین مدار بسته دید در شب به دلیل این که از انواع دوربین تحت شبکه می باشد شما می توانید آن را بر روی لپ تاپ خود نصب نمایید تا شب ها از منزل خود محیط کار را زیر نظر داشته باشید و امنیت شرکتتان تضمین گردد.
برای نصب دوربین مدار بسته دید در شب نیاز به کابل شبکه و محیط شبکه است که امروزه حتی خانه ها نیز دارای شبکه هستند. لپ تاپ نیز که در همه اداره ها و خانه ها پیدا می شود. لذا نگران نباشید تجهیزات زیادی برای نصب دوربین مدار بسته نمی خواهید. برای سفارش و نصب دوربین مدار بسته دید در شب کافی است از کارشناسان شرکت کمک بخواهید تا شما را راهنمایی کرده و مدل مورد نیازتان را به شما معرفی نمایند.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

نمایندگی دوربین مدار بسته تحت شبکه

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ق.ظ

دوربین مدار بسته تحت شبکه را از کدام نمایندگی خرید کنیم؟ نمایندگی دوربین مدار بسته تحت شبکه کجاست؟
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه تنها از طریق نمایندگی های مجاز و معتبر در ایران انجام می شود. اگر قصد دارید نصب دوربین مدار بسته انجام دهید می توانید از طریق این نمایندگی ها اقدام کنید.
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه در چندین مدل انجام می شود. بسته به این که دوربین مدار بسته را برای کجا می خواهید خرید کنید نوع مدل آن متفاوت خواهد بود. این که برای محیط سر بسته می خواهید یا محیط رو باز قضیه کاملاً متفاوت است.
اما نکته مهم در خرید دوربین مدار بسته خرید به صورت مستقیم از طریق نمایندگی هاست. خرید دوربین از نمایندگی ها سبب می شود از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند گردید و با قیمت واقعی و مناسب آن را خریداری نمایید.
دوربین تحت شبکه نیز که بسیار با کیفیت و وضوح تصویر آن بالاست در انواع برند هایی هم چون رستر عرضه می گردد.
رستر یکی از انواع بهترین برند های دوربین مدار بسته است که از انواع دوربین های تحت شبکه بوده و ساخت انگلستان می باشد یعنی این دوربین از انواع وارداتی بوده و در ایران از طریق نمایندگی عرضه می گردد.
نصب دوربین مدار بسته کاربرد بسیار بالایی برای شرکت ها دارد. با نصب دوربین مدار بسته مدیران دیگر نیازی به رفت و آمد و نظارت بر کار کارمندان نخواهند داشت و با استفاده از این دوربین ها به راحتی می توانند بر کار کارمندان خود نظارت کنند. از طرفی مکان هایی هم چون سازمان ها که تا به حال برای امنیت به نگهبان نیاز داشتند امروزه دیگر با نصب دوربین مدار بسته نیازی به نگهبان نداشته و تنها با نصب چندین دوربین می توانند نظارت کامل را داشته باشند و از لحاظ امنیت مشکلی نخواهند داشت.
دوربین مدار بسته تحت شبکه رستر با امکان فیلم برداری در شب با وضوح بالا این امکان را فراهم کرده است که برای شب نیز نیاز به نگهبانی نداشته باشید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

فروش دوربین مدار بسته در کرج

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ق.ظ

دوربین مدار بسته توسط کدام شرکت ها به فروش می رسد؟ برای خرید دوربین مدار بسته در کرج به کجا مراجعه نماییم؟
آیا می دانستید شرکت هایی که فروش دوربین مدار بسته را انجام می دهند امکان ارسال آن به سراسر کشور را دارند. کرج از جمله شهر هایی است که فروش دوربین مداربسته در آن رونق بالایی دارد.
نصب دوربین مدار بسته در تهران و کرج و هم چنین دیگر شهر ها توسط تیم های متخصص انجام می شود.
فروش دوربین مدار بسته یا به صورت تکی و یا به صورت عمده انجام می شود. فروش و نصب دوربین مدار بسته به صورت تکی معمولاً به کسانی انجام می شود که برای استفاده در منزل و یا فروشگاه خود نیاز به دوربین مداربسته دارند.
فروش و نصب دوربین مدار بسته به صورت عمده نیز برای افراد عادی انجام نمی شود بلکه این فروش به سازمان ها، ادارات، بانک ها و … انجام می شود.
سازمان ها در هنگام خرید دوربین مدار بسته به صورت عمده سعی در خرید به صورت مستقیم از نمایندگی های معتبر دارند زیرا در این صورت هم می توانند از اصل بودن محصولات و هم از قیمت آن ها مطمئن باشند.

لذا سازمان ها در هر کجای کشور محصول خود را سفارش داده و با گرفتن مشاوره از کارشناسان و نصابان می توانند خرید دوربین مورد نظر خود را انجام دهند.
از بین برند های دوربین می توان به برند رستر اشاره کرد که از انواع دوربین تحت شبکه به شمار می رود و از کیفیتی بسیار بالا برخوردار است.
نصب دوربین مدار بسته رستر توسط نماینده فروش آن در کشور انجام می شود و خریداران در سراسر کشور می توانند با سفارش آن از کیفیت و قیمت مناسب آن بهره مند گردند.
با توجه به این که در کرج سازمان ها و شرکت های زیادی وجود دارند که نیازمند دوربین مدار بسته هستند لذا پیشنهاد همیشگی ما به شرکت ها انتخاب دوربین با کیفیت رستر است.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

دوربین مداربسته IP

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ق.ظ

دوربین مدار بسته IP چیست؟ دوربین مدار بسته IP چگونه کار می کند؟ آیا برای نصب دوربین مدار بسته IP وسایل خاصی نیاز است؟
دوربین مدار بسته IP نام دیگر دوربین تحت شبکه است. اما چرا IP؟ شاید بدانید امروزه با پیشرفت علم کامپیوتر بیشتر وسایل برای کار کردن در محیط شبکه طراحی می شوند. دوربین مدار بسته نیز یکی از این وسایل است که از طریق اختصاص دادن یک IP به آن امکان کارکردن را دارد.
نصب دوربین مدار بسته IP توسط کابل شبکه و کامپیوتر انجام می شود و اطلاعات این نوع دوربین ها بر روی حافظه کامپیوتر ذخیره می شود. در واقع با نصب دوربین مدار بسته IP شما از طریق کامپیوتر خود می توانید همه جا را زیر نظر داشته باشید بدون این که پای خود را از اتاق بیرون بگذارید.
این دوربین ها شامل انواع بسیار زیادی می شوند از انواع سیاه و سفید گرفته تا انواع رنگی. با نصب دوربین مدار بسته IP شما حتی می توانید امکان زوم کردن را نیز داشته باشید تا در دیدن تصاویر دقیق تر عمل نمایید.
اما دوربین مدار بسته IP دارای برند های زیادی است. کدام برند کیفیتی بالاتر و بهتر دارد؟
از میان برند های متنوع دوربین تحت شبکه می توان به برند رستر اشاره کرد.
نصب دوربین مدار بسته رستر مدتهاست رونق گرفته است و این امر نشان از کیفیت بالای این دوربین دارد.
دوربین رستر ساخت کشور انگلستان بوده که در ایران دارای نمایندگی هایی می باشد. اگر بتوانید خرید دوربین خود را از طریق نمایندگی انجام دهید هم می توانید از قیمت مناسب بهره مند شوید و هم می توانید از خدمات ویژه ی مخصوص نمایندگی ها بهره ببرید.
دوربین رستر که مدل های زیادی برای تمامی مکان ها دارد توانسته است تمامی نیاز مدارس، دانشگاه ها، کارخانه ها، ادارات و … را به خوبی برطرف ساخته و با خدمات پس از فروش و پشتیبانی همه ساعته به یکی از بهترین برند های دوربین در ایران تبدیل شده است.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر تقاضایی است که از طرف افراد زیادی انجام می شود. امروزه به دلیل این که کامپیوتر از جمله وسایلی است که افراد زمان زیادی از خود را با آن می گذرانند لذا نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر سبب می شود تا افراد هرچه راحت تر به دوربین دسترسی داشته باشند. اما کدام دوربین مدار بسته قابلیت نصب روی کامپیوتر را دارد؟
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به گونه ای است که بر روی کامپیوتر شما نصب می شود و شما از طریق کامپیوتر خود قادر به دسترسی به این دوربین ها هستید.
حتما نباید شرکت و یا سازمانی داشته باشید تا نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر شما انجام شود بلکه اگر دوربین مدار بسته را در خانه خود نیز نصب نمایید می توانید آن را روی کامپیوتر نیز نصب کنید و به راحتی از آن استفاده نمایید.
نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر تقاضایی است که هم از طرف مدیران شرکت ها و هم از طرف افراد عادی بسیاری انجام می شود.
به همین خاطر سعی کنید هنگام خرید دوربین مدار بسته از انواع تحت شبکه آن انتخاب کنید که امکان نصب روی کامپیوتر را هم داشته باشند.
دوربین آنالوگ که از جمله دوربین های قدیمی به حساب می آمدند امکان نصب روی کامپیوتر را نداشتند و از وسیله ای به نام دی وی آر برای ذخیره اطلاعاتشان استفاده می شد اما وضوح تصویر شان به اندازه دوربین های تحت شبکه نبود. اما دوربین های تحت شبکه هم امکان نصب روی کامپیوتر را دارند و هم وضوح تصویر بسیار بالایی را فراهم می نمایند.
دوربین ها امروزه در بازار تنوع بسیار بالایی هم از نظر مدل و هم از نظر برند دارند. مدل ها که با توجه به محل نصب دوربین مدار بسته انتخاب می شوند اما انتخاب برند به کیفیت بستگی دارد و بهتر است دوربینی را انتخاب نمایید که وضوح تصویر بالایی را برایتان به ارمغان آورد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ق.ظ

نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه توسط چه کسانی انجام می شود؟ برای نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به کدام شرکت ها مراجعه کنیم؟
آیا قصد خرید دوربین مدار بسته تحت شبکه را دارید اما نمی دانید برای خرید آن به کجا مراجعه کنید؟
دوربین مدار بسته تحت شبکه شامل مدل های زیادی می شود از جمله این مدل ها می توان به دوربین دید در شب رنگی، دوربین پلاک خوان، دوربین دام، دوربین بالت و … اشاره کرد. واضح است که هرکدام از این مدل ها کاربرد خاص خود را دارد.
برای مثال دوربین پلاک خوان در بزگراه ها و جاده ها نصب می شود و قادر به خواندن پلاک خودرو ها به صورت واضح است. این دوربین حتی در شب نیز قادر به عکس برداری واضح و با کیفیت از پلاک خودرو ها می باشد.
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه امروزه دیگر در هر جایی می تواند انجام شود. از خیابان و بزرگراه گرفته تا داخل مهد کودک و مدرسه و دانشگاه.
در واقع با نصب دوربین مدار بسته مدیران می توانند اوضاع را تحت کنترل خود در آورند و با ضبط تصاویر با خیال راحت از اتاقی دیگر اوضاع را کنترل نمایند.
یکی دیگر از مکان هایی که نصب دوربین مدار بسته بسیار کاربرد دارد کارخانه است. کارخانه به دلیل این که شامل دستگاه ها و کارمندان زیادی است مدیران کارخانه هم برای نظارت بر کار کارمندان و هم برای حفظ امنیت دستگاه های خود از انواع دوربین استفاده می نمایند. کارخانه ها به دلیل این که از دو محیط داخلی و بیرونی برخوردار هستند لذا نیازمند استفاده از حداقل دو دوربین با ویژگی های متفاوت هستند.
خرید دوربین توسط کارخانه ها به صورت عمده و تعداد بالا انجام می شود که همین امر سبب خرید با قیمت عمده و نصب دوربین مدار بسته توسط تیم های نصب و راه اندازی به صورت کامل می شود.
نصب دوربین مداربسته کاری حرفه ای است که باید توسط نیرو های آموزش دیده انجام شود تا اشکالی در فیلم برداری توسط دوربین ها پیش نیاید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco