نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

پیوندها

۳۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

نصب دوربین مدار بسته و مسائل قانونی آن

negaco negaco | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۹ ب.ظ

ذهن بیشتر مشتریان دوربین های مدار بسته به دنبال جواب این سوال است که آیا منع قانونی برای نصب دوربین مدار بسته وجود دارد یا نه؟

امروزه با افزایش جمعیت و متمرکز شدن این جمعیت در شهر ها و تغییر سبک زندگی مردم, نیاز به امنیتِ بیشتر, جز لاینفک زندگی شهر نشینی شده است که همواره در پی یافتن راهکار های مناسب و کم هزینه به گزینه ای به نام “نصب دوربین مدار بسته” می رسیم.

در راستای پاسخ به سوال مطرح شده باید عنوان کرد که هیچ یک از مراجع قانونی نه تنها نصب دوربین مدار بسته را تقبیح نکرده اند بلکه در راستای پیشگیری از وقوع جرائم توسط بزه کاران بسیار موثر بوده و باعث افزایش هزینه های اعمال مجرمانه و شرورانه برای این گونه افراد گردیده است. با توجه به اثر بازدارندگی بسیار بالای نصب دوربین مدار بسته, تنها در شرایط بسیار خاصی استفاده از دوربین مدار بسته ممنوع می باشد.

رعایت حریم خصوصی و شخصی افراد از لحاظ قانونی دارای اهمیت بسیار ویژه ای می باشد و نصب دوربین مدار بسته در محیط هایی که به حریم خصوصی افراد مربوط می گردد نظیر محیط داخلی منزل, اتاق پرو, مشاعات ساختمان ها و …. دارای اشکال بوده و نصب دوربین مدار بسته در چنین موقعیت هایی جرم به حساب می آید.

برای نصب دوربین مدار بسته در اماکن عمومی برای امنیت بیشتر, تا کنون هیچ گونه منع قانونی لحاط نشده است. مگر در مواردی خاص که مجاورت با مکان های حساس مانند مناطق نظامی و یا امنیتی, باعث ایجاد محدودیتی شده باشد. طبق قانون مدنی فیلم و عکس ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته هنگام وقوع جرم جز ادله محسوب نمی شوند و تنها می توانند در کنار سایر دلایل در اقناع قاضی موثر بوده و باعث افزایش علم قاضی در پرونده های کیفری گردند.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

نکات مربوط به دوربین مدار بسته و قانون

negaco negaco | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۹ ب.ظ

نصب دوربین مدار بسته به خودی خود نه تنها جرم محسوب نمی شود بلکه مورد استقبال مراجع قاونی هم قرار می گیرد. ولی باید دقت داشت که در این راستا محدودیت هایی نیز وجود دارد که بعضی از آن ها نیاز به مجوز های خاص داشته و در برخی فضا ها نصب دوربین مدار بسته تحت هر شرایطی جرم تلقی شده و به شدت با خاطی برخورد خواهد شد. در زیر به بررسی چند مکان معمول برای نصب دوربین مدار بسته و ممنوعیت یا عدم ممنوعیت آن پرداخته می شود:

استفاده از دوربین مدار بسته در فضا های عمومی

هیچ گونه محدودیت و ممنوعیت خاصی برای نصب دوربین در اماکن عمومی وجود ندارد, مگر این که دوربین مدار بسته در نقاط حساس و یا در مجاورت آن ها نصب شده باشد مثلاً سفارتخانه ها, پادگان ها و محیط های نظامی.

نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان ها

جهت نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان ها مثل پارکینگ, حیاط, راه پله و…. تایید کتبی یکی از اعضای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید نماید ارجح بر نظر فرد فرد ساکنین خواهد بود. زمانی که افراد ساکن در مجتمع با این مسئله مخالفت داشته باشند مجمع می تواند با دریافت مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح اقدام به نصب دوربین مدار بسته نماید.

نصب دوربین مدار بسته در حریم خصوصی افراد

بیشترین میزان حساسیت در رابطه با نصب دوربین مدار بسته, نصب آن در حریم خصوصی و شخصی افراد است که به شدت از لحاظ قانونی با آن برخورد می شود.

نصب دوربین مدار بسته مخفی

نصب دوربین مخفی چه در اماکن عمومی چه خصوصی نیازمند کسب مجوز از مراجع ذیصلاح است و در صورت استفاده از دوربین مدار بسته مخفی حتی در منزل شخصی اگر شکایتی به دنبال داشته باشد, شخص خاطی را متحمل پرداخت جریمه سنگینی خواهد نمود.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

مزایای نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور

negaco negaco | يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ب.ظ

یکی از مکان هایی که مشتریان برای نصب دوربین مدار بسته بر آن تاکید بسیار زیادی دارند, داخل آسانسور ساختمان است. در بسیاری از ساختمان های مسکونی و بلوک های چندین طبقه که دارای پارکینگ و آسانسور هستند, نیاز به نظارت تصویری در آسانسور ها و پارکینگ ها در اثر وقوع تخلفات گوناگون و جرائم متعدد تبدیل به امری ضروری و واجب شده است.

از بزرگ ترین مزایای نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور ها می توان به بازدارندگی افراد برای انجام تخلف و جرایم اشاره کرد و هم چنین افراد داخل آسانسور از کنترل رفتار خود در داخل آسانسور مطلع خواهند شد. محل نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور باید یکی از گوشه های داخلی سقف باشد, چرا که بهترین زاویه دید را برای نظارت بر کل فضای آسانسور فراهم می کند.

نصب دوربین مدار بسته و سیستم نظارت تصویری آسانسور کار زمان بر و بسیار پیچیده ای است. چرا که آسانسور مدام در حال بالا و پایین شدن است, سیم کشی و نصب دوربین مدار بسته با توجه به این تحرک می تواند به یک چالش بزرگ تبدیل شود. بهترین گزینه استفاده دو منظوره از تراول کابل آسانسور است, تراول کابل آسانسور وظیفه انتقال سیگنال ها را در آسانسور به عهده دارد. تراول کابل یک کابل چند هادی است که در حرکت های کابین آسیب نمی بیند و طول عمر بسیار زیادی دارد و در دو نوع کابل گرد و کابل تخت استفاده می شود. تراول کابل گرد تا ۱۲۰ هادی را می تواند در خود داشته باشد که دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به تراول کابل تخت است.

البته برخی از آسانسور ها دارای محلی از پیش طراحی شده برای نصب دوربین مدار بسته توکار در کابین هستند. دوربین های مدار بسته توکار عموماً در دیواره آسانسور و بالا تر از دکمه های طبقات قرار می گیرند.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند در زمینه نصب دوربین مدار بسته شما را راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

دوربین مدار بسته داخل آسانسور

negaco negaco | يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ب.ظ

امروزه راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور بسیار معمول و مرسوم شده و آسانسور یکی از مکان هایی است که اکثر افراد تمایل دارند مجهز به دوربین مدار بسته باشد.

ضروری ترین ویژگی دوربین مدار بسته داخل آسانسور مشاهده تمام فضای داخل آن است. از طرف دیگر ویدئوی ضبط شده توسط دوربین مدار بسته باید کیفیت و وضوح تصویر بالایی برای تشخیص چهره افراد داشته باشد. تمام فضای داخل آسانسور با استفاده از یک دوربین مدار بسته که در زاویه مناسبی قرار گرفته قابل رویت است. علاوه بر تمام ویژگی های دوربین های مدار بسته که در سایر امور استفاده می شوند دوربین مدار بسته داخل آسانسور به سبب کوتاه بودن سقف آسانسور و امکان دسترسی و تخریب آن, باید دارای یک محفظه نشکن و قابل جداسازی باشد.

روش اجرای کابل کشی برای نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور کار بسیار پیچیده ای است و برای اجرای این قبیل کابل کشی ها باید از نصاب های حرفه ای و تعمیر کاران آسانسور به صورت همزمان کمک گرفت. دقت به مسئله حرکت آسانسور و خم و راست شدن کابل هم مسئله مهمی است چرا که کابل باید از جنسی با عمر مفید بالا انتخاب شود. از آن جایی که نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور دارای این چنین چالش هایی است بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از دوربین های مدار بسته وایرلس برای آسانسور ها استفاده کنند اما به دلیل مشکلاتی مانند باتری, اختلال شده توسط سیستم موبایل و چندین و چند مشکل دیگر استفاده از این نوع دوربین های مدار بسته پیشنهاد نمی شود.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

نکاتی مهم درباره نصب دوربین مدار بسته

negaco negaco | يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ب.ظ

برای نصب دوربین مدار بسته باید از یک نصاب حرفه ای کمک گرفت. برای انجام کار نصب دوربین مدار بسته باید یک نقشه یا پلان از سیستم و محیط مد نظر در اختیار داشته باشید. نصب دوربین مدار بسته در محیط کم نور و تاریک توصیه نمی شود ولی در صورت الزام به نصب دوربین مدار بسته در فضا های کم نور و تاریک استفاده از دوربین مدار بسته دید در شب پیشنهاد می شود البته در این صورت فیلم ارائه شده توسط دوربین سیاه و سفید خواهد بود.

انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین مدار بسته

نکته بعدی که ملزم به رعایت آن هستید این است که دوربین مدار بسته را نباید رو به خورشید و یا لامپ های پر نور نصب کنید. مهم ترین قسمت برنامه نصب دوربین مدار بسته انتخاب محل نصب دوربین است. به جز نور محیط شما باید معیار های دیگری را نیز مد نظر قرار بدهید, مثلاً طول محیطی که دوربین باید پوشش بدهد, انتخاب نوع لنز دوربین و فاصله دوربین تا اشیا مد نظر شما و نکاتی از این قبیل که در کیفیت و دقت فیلم تهیه شده تاثیر بسزایی دارند. شما باید نقاط و مکان هایی مهم را مشخص کنید تا بتوانید تعداد دوربین مدار بسته مورد نیاز را مشخص کنید و از صرف هزینه اضافی و خرید دوربین بیش از حد نیاز پیشگیری نمایید.
هنگام نصب دوربین مدار بسته لازم است که هر دستگاه دوربین مدار بسته به صورت جداگانه محیطی را پوشش دهد و به اصطلاح با محدوده دیگر دوربین ها همپوشانی نداشته باشد ولی در صورتی که امنیت دوربین مدار بسته نصب شده نیز حائز اهمیت باشد لازم است که دوربین ها همپوشانی داشته باشند و هر دوربین مدار بسته در محدوده دید دوربین دیگر قرار داشته باشد و نکته پایانی برای نصب دوربین مدار بسته امکان کابل کشی استاندارد در محل نصب دوربین است.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند در زمینه نصب دوربین مدار بسته شما را راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

نصب دوربین مدار بسته درون خودرو؛ جعبه سیاه

negaco negaco | شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ

دوربین مدار بسته درون خودرو همانند سایر دوربین های مدار بسته عمل نموده و تفاوت آن با سایر دوربین ها این است که درون خودرو نصب شده و تصاویری از داخل خودرو و صدای داخلی آن و هم چنین تصاویری خارج از خودرو را به صورت ۲۴ ساعته ضبط می کند. این دوربین های مدار بسته داخل خودرو که تحت عنوان جعبه سیاه خودرو از آن ها یاد می شود منافع زیادی را به همراه دارند از جمله؛ جلوگیری از سرقت خودرو, پیشگیری از مزاحمت های خیابانی و کمک به پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی تصادفات و به عنوان چشمان همیشه بیدار خودروی شما عمل می کند. این دوربین های مدار بسته دارای باتری بوده و امکان نصب شارژر فندکی به این دستگاه ها وجود دارد. نکته جالب توجه درباره این دوربین ها این است که اگر تحت نیرویی بیش از ۶g (شتاب گرانش) قرار بگیرند فایل در حال ضبط را به حالت غیر قابل پاک شدن تبدیل می کند.

از لحاظ قانونی هم نصب دوربین مدار بسته داخل خودرو امری است کاملاً قانونی و در صورت بروز هر گونه حادثه ای بسیار کمک کننده خواهد بود. وقوع حادثه بدون حضور شاهد عینی و یا هر نوع مدرک دیگر می تواند برای دریافت مطالبات از بیمه شخص را دچار مشکل نماید. علاوه بر اینها در موارد بسیار زیادی مشاهده شده است که خودرو حتی در پارکینگ های شخصی نیز دچار آسیب و حادثه شده است, چنین اقدامات خرابکارانه ای خسارت زیادی را متوجه مالک خودرو خواهد کرد. توصیه ما نصب دوربین مدار بسته درون خودرو به منظور جلوگیری از هر گونه اعمال خرابکارانه و هم چنین وجود مدارک کافی در صورت وقوع هر نوع حادثه ای است.

این دوربین ها بسیار ارزان قیمت بوده و توسط یک نگهدارنده در پشت آینه جلوی خودرو به سادگی نصب می شوند و هم دید راننده را مخدوش نمی کنند و هم این که در پشت آینه به خوبی از دید دیگران مخفی می مانند.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه نصب دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

نصب دوربین مدار بسته راه حلی برای مراکز صنعتی و تولیدی

negaco negaco | شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ

وجود سیستم نظارتی تصویری و نصب دوربین مدار بسته برای محافظت از اموال و دارایی کارخانجات و تولیدی ها امری بسیار مهم و ضروری است. کارخانه ها, انبار ها و تولیدی همیشه به سبب دارا بودن مقادیر بسیار زیاد مواد خام و اولیه صنعتی و همین طور قرار گرفتن در فضا های بزرگ و باز و خارج از شهر به شدت مورد توجه سارقان هستند.

امروزه دوربین مدار بسته وسیله ارزشمندی است برای افزایش بهره وری در مراکز صنعتی به خصوص در شرکت ها و کارخانجات. داشتن یک نظارت ۲۴ ساعته و تصویری بر تمامی تجهیزات, نیروی انسانی, محیط های کارگاهی و سالن های تولید  هم از نظر حفظ امنیت و نظارت بر تجهیزات و هم تاثیر مثبتی که بر راندمان کاری کارکنان خواهد داشت از مزایای نصب دوربین مدار بسته به حساب می آیند.

دوربین مدار بسته به ما نشان داده است که به چه میزان باعث سستی و دلسرد شدن سارقان می شود. در خیلی از کارخانه ها کارکنان با ماشین آلات بسیار پر خطر کار می کنند, نصب دوربین مدار بسته در کارخانه ها به آن ها این آرامش و اطمینان خاطر را می دهد که در مکانی کار می کنند که هر لحظه توسط دوربین مدار بسته دیده می شوند و در صورت وقوع حادثه ای اتاق کنترل سریعاً متوجه شده و نیروهای کمکی را به آن بخش فرا خواهد خواند, حتی در مواردی نصب دوربین مدار بسته می تواند از وقوع یک سری از حوادث پیشگیری کند.

کارخانه ها و تولیدی ها برای حفظ امنیت خود و پیشگیری از سرقت مواد خام مانند چوب, فلز, مس و… می توانند از سیستم دوربین مدار بسته کمک بگیرند. حتی در مواردی دیده شده است که بعضی از کارکنان واحد های تولیدی اقدام به سرقت و فروش مواد اولیه کارخانه کرده و آن واحد تولیدی را متضرر نموده اند, تنها راه گیر انداختن این دشمنان خانگی نصب دوربین مدار بسته در کارخانه است.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه نصب دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

دوربین مدار بسته در کارخانه ها و واحد های صنعتی

negaco negaco | شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ق.ظ

نصب دوربین مدار بسته جهت نظارت و کنترل هر چه دقیق تر در کارخانجات و مراکز صنعتی یکی از بهترین پیشنهاد های امنیتی است. یکی از اساسی ترین نیاز های واحد های صنعتی و کارخانه ها تضمین امنیت و نظارت مناسب بر این مکان ها می باشد. کنترل ورود و خروج پرسنل و کارکنان شاغل به این مکان ها و یا لزوماً کنترل و نظارت برای ورود و خروج از انبار ها و نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل در استفاده صحیح از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از دغدغه های اصلی صاحبان و مدیران مجموعه های صنعتی به شمار می رود.

یکی از مهم ترین موارد نصب دوربین مدار بسته در واحد های صنعتی و کارخانجات تولیدی و مونتاژ, کاربرد دوربین مدار بسته جهت مشاهده ماشین آلات و کارکرد مناسب کارکنان در ساعات مختلف شبانه روز است. به همین منظور می بایست دوربین مدار بسته را در زاویه دید مناسب و به تعداد کافی جهت پوشش کامل ماشین آلات و پرسنل نصب کرد.

دیگر مسئله مهم که برای حل آن نصب دوربین مدار بسته به عنوان راهکاری بسیار موثر توصیه می شود کنترل درب ورودی و خروجی کارخانه ها و همین طور سوله ها است. نظارت هرچه دقیق تر بر ورود و خروج کالا و افراد در این مراکز و ثبت ساعت کار کارکنان این گونه واحد ها به علت بالا بودن آمار کارکنان در چند شیفت مختلف از اهیت ویژه ای برخوردار است و لازم است که ۲۴ ساعته و با نهایت دقت مورد بررسی قرار بگیرد و چه سیستمی مطمئن تر از دوربین مدار بسته برای این کار می توان یافت.

در واحد های صنعتی تعبیه دوربین مدار بسته برای کنترل و نظارت بر ورود و خروج مواد اولیه و خام در انبار ها به شدت توصیه می شود.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

اهمیت دوربین مدار بسته در بانک ها و بیمارستان ها

negaco negaco | پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ق.ظ

اهمیت نصب دوربین مدار بسته همزمان با رواج سیستم های شتاب بیشتر و بیشتر شد و بانک ها موظف به رعایت قوانین و اصولی بودند که یکی از آن ها مجهز بودن به سیستم های نظارتی و امنیتی بود. محل نصب این دوربین های مدار بسته فضا های مهمی هم چون گاو صندوق و باجه ها و ورودی و خروجی بود. اهمیت دوربین مدار بسته و بازبینی تصاویر به حدی بود که مشکلات بسیاری مرتفع گردید و امنیت بیشتری نیز بر محیط حاکم شد. در نتیجه تقاضای نصب دوربین افزایش یافت. البته مسئله ای که وجود داشت نقاطی بود که دور از دسترسی بود و امکان بازبینی و بررسی وجود نداشت و به همین دلیل درخواست مسئولین این بار افزایش تعداد دوربین های مدار بسته بود.
برای مشاهده کارمندان و باجه ها و پیشخوان و و کنترل پول ها و تراول ها و راه پله ها به تعداد مشخصی دوربین مدار بسته که در جاهای حساب شده نصب شده باشند نیاز است.ارتفاع نصب دوربین و اینکه چگونه دیدی به بیننده بدهد بسیار مهم است. قرار دهی دوربین ها باید به صورتی باشد که پشت به نور تعبیه شده باشند. لازم است که در تعیین تعداد دوربین مدار بسته مورد نیاز و نحوه قرار گیری آن ها و هم چنین ارتفاع نصب آن ها دقت لازم به عمل آید تا فیلمی که تهیه می شود دارای ارزش باشد.

نصب دوربین مدار بسته در بیمارستان ها

امنیت و ایمنی یکی از مسائل مهم در بیمارستان ها به شمار می رود. با توجه به تردد بسیار زیاد روزانه و هم چنین حساسیت قسمت هایی از بیمارستان که نیاز به حراست دارند, استفاده از دوربین مدار بسته در این مکان ها امری رایج و صد البته ضروری است. ضمن اینکه نظارت بر پرسنل و بیماران از مسائل بسیار پر اهمیت و حساس است, چون پای جان بیمار در میان است.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco

دوربین مدار بسته در بیمارستان ها

negaco negaco | پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ق.ظ

در بیمارستان ها و شرکت های بهداشتی, نصب دوربین مدار بسته نه تنها راهی موثر برای ایجاد امنیت در بیمارستان می باشد بلکه وسیله ای برای کنترل هزینه ها می باشد.

دوربین مدار بسته در بیمارستان می تواند از کارکنان و بیماران در برابر نقض امنیت و دعوا های به وجود آمده مراقبت کند و هم چنین شواهدی را جمع آوری کند که می تواند برای افزایش بهره وری و جلوگیری از ادعا های نادرست استفاده شود.

دوربین مدار بسته در بیمارستان تکنولوژی نظارت تصویری بر اماکن و اتاق های بیمارستان می باشد که علاوه بر نظارت تصویری قابلیت کنترل تصاویر از راه دور را دارد. یکی از فواید آشکار نصب دوربین مدار بسته از فعالیت پزشکان در اتاق عمل می باشد که طی سال های اخیر بر اثر حوادث و رخداد هایی که مربوط به روابط نا مشروع انجام شده از سوی پزشکان انجام شده رخ داده شده است. می تواند نصب دوربین های مدار بسته به کاهش این نا امنی ها کمک کند.

نصب دوربین مدار بسته در بیمارستان در تمام قسمت های آن می تواند باعث جلوگیری از جرم و جنایات شود و هم چنین باعث  دیدن و نظارت بر بیماران دردسر ساز و جلوگیری از بازدید کنندگان غیر مجاز می شود.

حضور دوربین مدار بسته در بیمارستان و ساختمان های مربوط به آن می تواند باعث نظارت بر کارگر های بیمارستان شود و نظارت بر آن ها می تواند باعث بهره وری بیشتر کارگر ها شود.

در جایی که بیماران و بازدید کنندگان به دروغ گواهی به زخمی شدن خود در بیمارستان می دهند با نصب دوربین های مدار بسته در بیمارستان شما می توانید شواهدی از طریق فیلم های ضبط شده جمع آوری کنید و این ادعا های نادرست را رد کنید و همین امر باعث صرفه جویی بیمارستان از بیمه گران بی جا برای این مدعیان می شود.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.

  • negaco negaco