نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

پیوندها

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دوربین مدار بسته از چه اجزایی ساخته شده است

negaco negaco | چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ب.ظ
  • negaco negaco

وظایف اپراتورهای دوربین مداربسته

negaco negaco | چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ب.ظ


اپراتورهای دوربین مداربسته وظایفی دارند.از سال  بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر۲۰۱۱ برآورد شده است که بیش از سی میلیون دوربین در سراسر ایالات متحده فعال هستند. اما فقط داشتن یکدوربین مداربسته کافی نیست. شما به کسی نیاز خواهید داشت که رفتارهای مشکوک را بداند و قبل از جنایت بتواند پیشگیری کند و علاوه براین از تعمیرات و نگهداری دوربین های مداربسته سر رشته داشته باشد.

وظایف اولیه اوپراتور دوربین مداربسته

مسئولیت اصلی یک اپراتور نظارت تصویری حفظ تجهیزات مرکز کنترل است. یک سیستم نظارت باید تجهیزات خوبی نیز داشته باشد. بنابراین یکی از اولین مواردی که یک اپراتور نظارت در هنگام شروع یک روز کاری انجام می دهد، بررسی تجهیزات است. این وظایف شامل چک کردن اینکه تمام دوربین های خارجی تنظیم شده اند و پخش می شوند و تمام امکانات ذخیره سازی ویدئو ، از جمله تنظیمات فیلم برداری یا سرور های کامپیوتری به صورت آنلاین کار می کنند. اپراتور باید بررسی کند که درایو سیستم های ضبط دوربین مداربسته دارای فضای آزاد کافی برای ۲۴ ساعت آینده هستند.

وظایف ثانویه اپراتور دوربین مداربسته

در طی یک روز کاری، اپراتور نتایج مربوط به نظارت تصویری از هرگونه فعالیت مشکوک که توسط تجهیزات نظارت گرفته شده است را وارد می کند. برای مثال، بسیاری از جنایتکاران سعی خواهند کرد تا هرگونه تجهیزات ویدئویی که باعث مشاهده و ضبط جرم آن ها قبل از انجام جنایاتشان می شود را از بین ببرند.اوپراتور باید هوشیار باشد.زیرا بعضی مواقع از آن ها به عنوان شاهد در دادگاه دعوت می شود.

همچنین اوپراتور باید قادر به کار با انواع مدل های دوربین امنیتی باشد.همچنین از مهارت های رایانه ای قوی برخوردار باشد و خود را با عصر دیجیتال بیشتر وفق دهد.اگر اوپراتورها آموزش کافی برای نظارت دوربین ها کسب کرده باشند انتخاب حرفه ای تری در صنعت و یا کارهای مربوط به امنیتی خواهد بود.

  • negaco negaco

جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته

negaco negaco | چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ

جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته

همه دستگاه هایی که مربوط به امنیت و حریم خصوصی هستند مانند دوربین مداربسته در معرض هک شدن و حملات سارقان قرار دارند.همانطور که این ابزارها در منازل شما و اطراف آن گسترش می یابند،احتمال هک شدن نیز افزایش می یابد.اگرچه احتمال بسیار پایین است،ولی اتفاق می افتد.دستگاه هایی که به اینترنت متصل می شوند به غیر از مزایا معایبی دارند که این از بزرگترین معایب آن است.این بسته به خود شماست که این خطرها را کاهش دهید

چگونهدوربین مداربسته در خطر است؟

اگر یک هکر بخواهد کنترل دوربین شما را در دست بگیرد دو راه وجود دارد.به صورت محلی و یا کنترل از راه دور.برای کنترل محلی شخص باید در محدوده شبکه بی سیم شما باشد.با استفاده از حدس زدن کلمه عبور امنیتی به سیستم شما دست خواهد یافت.اما کنترل از راه دور که خارج از محله دوربین قرار میگیرد بسیار خطرناک تر است.زیرا شخص فوراً رمز شما را تغییر می دهد و خود کنترل را به دست خواهد گرفت.برای این هکرها تنها قدم بعدی استفاده از یک چستجوی ساده از گوگل است.

از کجا متوجه هک بودن دوربین مداربسته خود شویم؟

این در اصل غیر ممکن است.هک شدن می تواند به صورت غیر قابل تشخیص ایجاد شود.در بعضی دوربین ها که حافظه محدودی دارند،اگر در معرض هک شدن قرار بگیرند چرخه پردازنده به سختی کار می کند و به این طریق می توان به هک شدن دوربین مداربسته پی برد.

چگونه از هک شدن جلوگیری کنیم؟

قبل از اینکه دوربین مداربسته شما در معرض هک شدن قرار بگیرد لازم است اقداماتی را انجام دهید که کمتر در معرض خطر باشید.

شبکه بی سیم خود را با WPA2 امن کنید.

رمزگذاری را در دوربین های امنتینی خود فعال کنید.

سیستم عامل خود را مرتب رمز گذاری و به روزرسانی کنید.

از نرم افزارهای مدیریت استفاده کنید و رمزعبور و نام کاربری را طوری انتخاب کنید که قابل حدس زدن نباشد.

  • negaco negaco

سیستم های دوربین مدار بسته دید در شب

negaco negaco | دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۱ ب.ظ

سیستم های دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین مدار بسته دید در شب شما را قادر می سازد از محل سکونت و محل کار خود در مقابل سرقت، خرابکاری و دیگر رفتارهای ضد اجتماعی در شرایطی که محیط کم نور باشد محافظت نمایید. دوربین های امنیتی استاندارد در نور محیط اندک کارایی نخواهند داشت و برای محافظت از وسایل و دارایی های ارزشمند باید از سیستم های دوربین مدار بسته دید در شب استفاده کنید.

برای ایجاد امنیت در ساعات شب سیستم های کامپیوتری هوشمند با استفاده از مانیتورهای پیشرفته می توانند نظارت آسان، موثر و دقیق را امکان پذیر سازند.

یکی از عواملی که باید به آن توجه کنید اینست که چقدر پوشش دید در شب در فضای باز شما نیاز دارید؟

زاویه دید دوربین، میزان فضای دوربین را پوشش می دهد. لنزهای زاویه دار وسیع تر به کاهش تعداد دوربین های مورد نیاز برای پوشش کلی خانه و دارایی های شما کمک می کند. بسته به اینکه مقدار مناسب پوشش مورد نیاز و زاویه دید دوربین چقدر باشد، ممکن است لازم باشد از چند دوربین یا چند سیستم متفاوت استفاده  کنید تا فضای بیشتری را در اطراف خانه خود نظارت کنید.

یکی از رایج ترین کاربردهای سیستم های دوربین مدار بسته نظارتی در فضای باز استفاده از ویژگی دید در شب است و برای دریافت یک تصویر با کیفیت بالادوربین مدار بسته با فناوری مادون قرمز (IR) ضروری است. بسیاری از مدل ها از یک برش داخلی IR ساخته شده است که به طور خودکار بسته به شرایط روشنایی فناوری مادون قرمز را فعال و غیرفعال می کند. تعداد لامپ های مادون قرمز که در دوربین استفاده می شود، تعیین می کند که دوربین چه گستره ای از  از دید در شب را داراست.

آیا دوربین ظرفیت ضبط کافی دارد؟

اگر می خواهید پخش ویدئو از اطراف خانه خود را تماشا کنید، به یک دوربین با ظرفیت ذخیره سازی یا قابلیت ضبط ابر نیاز دارید. اکثر سیستم های دوربین مدار بسته دید در شب دارای قابلیت ضبط دارای یک کارت حافظه SD یا microSD هستند که فضای ضبط کافی را در اختیار سیستم قرار می دهد. بعضی از سیستم ها نیز در DVD یا مینی دیسک ضبط می شوند، اما اکثر آنها انتقال داده ها به DVR (ضبط ویدئوی دیجیتال) را انجام می دهند.

  • negaco negaco

انتظارات اشتباه از دوربین مداربسته

negaco negaco | دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ب.ظ

انتظارات اشتباه از دوربین مداربسته

بسیاری از افراد هنگام خرید دوربین مداربسته انتظارات عجیبی دارند.به طوری که با دیدن تکنولوژی های موجود در فیلم ها به دنبال آن ها میروند.در صورتی که خیلی از آن ها وجود خارجی ندارند.با افزایش داشن مشتریان میتوان از ایجاد چنین ابهاماتی جلوگیری کرد.

دوربین مداربسته دید در شب با تصاویر رنگی:

این نیز یک باور اشتباه در برخی افراد میباشد که تصور میکنند دوربین های دید در شب میتواند تصاویر رنگی ضبط کند.درصورتی که این دوربین ها تنها تصاویر سیاه و سفید را ایجاد میکنند.

دوربین های گردان:

این نوع دوربین مداربسته میتوانند در جهت های مختلف امکان چرخش و زوم داشته باشد.در صورتی که برخی به اشتباه تصور میکنند که در فیلم های ضبط شده می توان این کار را انجام داد.این کار عملا نشدنی است و تنها در زمانی این اتفاق می افتد که زمان به عقب بازگردد.پس تنها تصاویر دوربین های گردان همان جهتی را ضبط میکنند که تنظیم شده اند.

مشاهده جزییات در تصاویر ضبط شده

بسیاری از مشتریان انتظار دارند با هزینه کم دوربین هایی با مشاهده جزییات مثلا پلاک ماشین افراد را مشخص کنند.البته این با زوم کردن دوربین هنگام ضبط با دوربین مداربسته با کیفیت قابل اجرا است.ولی در فیلم ضبط شده با دوربین های سطح پایین این امکان وجود ندارد.البته نرم افزارهایی برای پردازش داده وجود دارد که نیاز به سرورهای دقیق دارند.با این نرم افزارها هزینه بسیار بالا خواهد بود که برای افراد معمولی پیشنهاد نمیشود.

استفاده از دوربین های بی سیم در محدوده بالا

بسیاری از افراد هنگام خرید دوربین مداربسته انتظار دارند که دوربین بی سیم داشته باشند که بسیاری از نوحی را تحت پوشش قرار دهد.البته دوربین های بی سیم وجود دارند.ولی برد آن ها تا محدوده ۵۰ متر میباشد و نیاز به باتری های قوی دارند.زیرا این دوربین ها از برق تغذیه نمیکنند و هنگام رفتن برق تا ۳ روز بیشتر قادر به ضبط نیستند و نیاز به شارژ دائم دارند.پس این گزینه نمیتواند برای افراد مناسب باشد.

  • negaco negaco