نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ایران

پیوندها

۶۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

اتصالات و تنظیمات دوربین مدار بسته

negaco negaco | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ق.ظ

در ادامه مطلب قبل درباره راه های جلوگیری از تداخل تصاویر دوربین مدار بسته به موارد باقیمانده بررسی اتصالات و تنظیمات سیستم دوربین مدار بسته می پردازیم.

همانطور که می دانید امروزه در بازار رقابت زمان برابر پول است، مهم است که وقت ارزشمند خود را بیهوده صرف عیب یابی مشکلات نصب نکنید.

  1. بررسی اتصالات کابل شبکه ای دوربین مدار بسته

مراقبت باشید وقتی در حال شکل دهی به BNCs هستید نباید هیچ یک از سیم های اجرایی شیلد با مرکز هسته مسی کابل تماس داشته باشند این اشتباه مشترک در نتیجه باعث ایجاد صفحه نمایش سیاه می شود.

  1. بررسی اتصالات CAT5 سیستم

اتصالات CAT5 عالی ترین روش برای جلوگیری از تداخل موضوعی و بررسی دوباره سیم کشی جفت کد های رنگی هستند. دقت کنید جفت سیم هایی که به کابل وصل می شوند باعث مشکلات و حتی از دست رفتن تصویر می شوند.

  1. بررسی دوربین مدار بسته به دلایل احتمالی دیگر

هم کابل و هم سیستم بی سیم می توانند متاثر از فاکتورهایی باشند که فراتر از کنترل ماست. وظیفه سنگین و سخت ماشین آلات، روشنایی و دیگر دستگاه های الکترونیکی از جمله دوربین مدار بسته تلویزیونی که متصل به کابل است، می تواند روی کیفیت تصویر شما اثر گذارد و باید از مسیرهای دیگر در این مورد استفاده نشود.

سیگنال های بی سیم می توانند به شدت روی موارد ساده ای نظیر صفحه پلاستیکی فویلی پشت دستگاه که انتقال سیگنالی را کاهش می دهد، تاثیر گذارند.

اگر در بررسی تمامی موارد با شکست مواجه شدید، ممکن است نفوذ بیرونی روی سایت وجود داشته باشد که تثبیت نشده و شاید مطمئن شوید مشکل از باکس ابزار شماست. این ابزارهای کوچک دستی به کابل دوربین مدار بسته ویدئو شما وصل شده اند و می توانید تداخل را در چند ثانیه از بین ببرید و حذف کنید.

  • negaco negaco

تداخل تصاویر دوربین مدار بسته

negaco negaco | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

می دانید پیشگیری بهتر از درمان است. این واقعیت در مورد تکنولوژی دوربین مدار بسته نیز مصداق دارد. اگر چندان آشنایی با سیستم این نوع دوربین ها ندارید بهتر است هنگام نصب یا حتی استفاده از این دوربین ها موارد را به بهترین شکل انجام دهید. اینجا نمونه های اندکی دارید که قانون احتمالی تداخل در سیستم دوربین مدار بسته شما را بررسی می کند و احتمالا با مدیریت بودجه و بدون اتلاف زمان ارزشمند خود به راحتی می توانید سیستم را راه اندازی کنید.

ممکن است پس از نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته خود با این موارد و علائم مواجه شوید. تصاویر دانه دانه و نامفهوم، تصویر روی تصویر دیگر، تصاویر سیاه و سفید که باید رنگی باشند یا اصلا هیچ تصویری را نمایش ندهد.

برای پیشگیری از مشکلات احتمالی به شما توصیه می کنیم حتی الامکان انواع ارزان را خریداری نکنید، قیمت بودجه به معنای کیفیت آن است و ممکن است نیازها و انتظارات شما یا حتی مشتریانتان را نیز نتواند پوشش دهد. همیشه سعی کنید بهترین مدل را بخرید و بدانید این کار نوعی سرمایه گذاری برای آینده شماست به گونه ای که در خرید بعدی دوربین های مدار بسته می توانید از این اطلاعات بهره ببرید.

بررسی اتصالات و تنظیمات دوربین مدار بسته

  1. بررسی ولتاژ

کافی نبودن جریان برق دوربین مدار بسته ممکن است به خاطر کابل طولانی متصل به دستگاه باشد و در نتیجه آن هیچ تصویری نخواهید داشت و یا نتایج غیرقابل پیش بینی به شما بدهد. برای بررسی این قسمت بهتر است مانیتور دوربین را تست کنید. تست مانیتورهای دوربین مدار بسته کیت ضروری برای مهندسی این سیستم های مدار بسته است تا زمان تنظیم دوربین ها و عیب یابی را ذخیره کند.

با استفاده از تست مانیتور به راحتی می توانید سیگنال ویدئویی، جریان برق و سیگنال داده را بررسی کنید. مانیتورها در مقایسه با DVRs سطوح سیگنال ویدئویی بیشتری ارائه می کنند.

  • negaco negaco

دوربین مدار بسته مدرن

negaco negaco | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

بعد از حمله به نقاط مختلف جهان از جمله آمریکا، دوربین مدار بسته بخش یکپارچه امنیت بین المللی شد. دولت و هیئت های قانونی بطور مداوم تعداد دوربین های قابل استفاده در این خصوص را افزایش دادند. تقریبا ۵.۹ میلیون دوربین مدار بسته در سرتاسر جهان به کار گرفته شده اند.

در سال ۲۰۱۰ دوربین مدار بسته مرکز جریان بازار امنیت خانگی بود. دارایی های خصوصی از جمله خانه، تکنولوژی دوربین های مدار بسته را در آغوش گرفت. از این دوره بود که تاکید روی این سیستم ها، امنیت شخصی را به عنوان ابزاری برای نظارت و کمک به پیگیری و ردیابی مجرمین مطرح کرد.

با گسترش تکنولوژی در سطح جهانی نرم افزار تشخیص صورت معرفی شد و در سال های اخیر بخش لاینفکی از این تکنولوژی شده است، تشخیص موارد مشکوک و افراد مفقود شده به مراتب ساده تر شده است. این نرم افزار در گیت های پاسپورت الکترونیکی به کار گرفته شد، جایی که توسط دوربین مدار بسته نظارتی،  پاسپورت ها به شکل درون مرزی کنترل می شوند.

در سال های اخیر محبوبیت دوربین مدار بسته آنالوگ پروتکل اینترنتی ایجاد کرده است و دریافت اطلاعات از طریق کامپیوتر و اینترنت امکان پذیر است. تکنولوژی DVR مشابه جایگزینی NVR است و داده دیجیتالی را  روی حافظه دوربین های مدار بسته ذخیره می کند. و به دوربین های شبکه ای متعدد اجازه می دهد به هاب مشاهده مرکزی وصل شوند.

تصاویر به صورت زنده ضبط شده و با IP آدرس های درست و رمز های عبور امنیتی در سراسر جهان قابل دسترسی هستند.

دوربین مدار بسته، سیستم جایگزین سیستم دوربین های مدار بستهIP است اما تکنولوژی ساخت آن هنوز در مراحل اولیه خود به سر می برد. مطمئنا با پیشرفت تکنولوژی و بیشتر شدن تجهیزات در بخش امنیت و سیستم های حفاظتی می توانیم این دوربین ها را با تکنولوژی های فوق تصور ایجاد کنیم.

  • negaco negaco

صنعت دوربین مدار بسته

negaco negaco | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

بازار جهانی دوربین مدار بسته تلویزیونی و سیستم های نظارتی ویدئویی پروژه ای است که از بیلیون ها دلار آمریکایی از سال ۲۰۲۰ فراتر رفته است. با افزایش تقاضا از سوی دولت ها در عرض جهان و درگیری تکنولوژی های هدفمند برای بهبود کارشناسی عملکرد و تاثیر عملیاتی هر روزه استفاده بیشتری از این سیستم ها می شود.  نیاز به تضمین ایمنی و امنیت عمومی مردمان و زیرساخت عمومی بخش دولتی، مشتریان اصلی دوربین مدار بسته تلویزیونی و سیستم های نظارتی ویدئویی هستند. همچنین ساختارهای بازرگانی و خانگی شاهد افزایش اجراییاتی به منظور دریافت تهدید هر نوع سرقت و خشونت، فعالیت جنایی و تروریسم می شوند. آسیا بزرگترین و سریع ترین رشد بازار جهانی در زمینه دوربین مدار بسته را به خود اختصاص داده است. افزیش سرمایه گذاری ها در بخش خارجی، افزایش فعالیت های تجاری، رشد آمار موارد جنایی، ساختار و نوع فعالیت ساکن را ایجاد کرده است. افزایش تعداد پروژه های زیرساخت شهری و تسهیلات تفریحی عمومی، بخش بهداشت و سلامت و بخش های بیمارستانی و افزایش تمرکز روی دولت های منطقه در رابطه با موضوعات امنیتی در بخش دوربین مدار بسته افزایش داشته اند.

تحقیق صورت گرفته در رابطه با دوربین مدار بسته تلویزیونی مرور جامعی از روند بازار، اجراییات، فرصت ها، چالش ها و موضوعات علاوه بر پوشش اطلاعاتی شرکت فراهم کرده است و تازه ترین اخبار و رویدادها شامل گسترش راهکاری و ابتکار محصولات است. در این مقاله به توصیفی از بزرگترین فرصت ها در فضای دوربین مدار بسته پرداختیم و تقاضای صحیحی از پیش بینی تصمیم گیری کمیتی برای ایجاد بازار موجود ایفا کردیم.

در تکمیل این مقاله لازم به ذکر است هر کسی می داند وجود این نوع دوربین های مدار بسته نظارتی تضمینی برای تجارت شماست و از اینرو مانع از بروز جنایات و حملات می شود.

  • negaco negaco

زاویه عریض میدان دید دوربین مدار بسته ۲

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ق.ظ

مطلب زیر در ادامه مقاله قبلی درباره زاویه عریض میدان دید در دوربین های مدار بسته گردآوری شده است.

پیکسل با تضمین عناصر عمیق تر و اشیاء روی لبه با حداقل تصویر گسترش می یابد. ما تجربه کردیم لنزهای طولانی تر دوربین مدار بسته اجازه کنترل از راه دور طول کانونی را دارند اما تغییر طول کانونی به کندی روی می دهد و تمرکز دوباره ای برای داشتن مزیت کاربردهای مشاهده از راه دور ایجاد می کند.

مزایای استفاده از لنزها با زاویه عریض در دوربین مدار بسته

یکی از مرایای لنز ها با زاویه عریض پرتو افکنی کوتاه است یعنی تمرکز خودکار از راه دور سریعتر انجام می شود و تناسب زاویه گسترده تر PTZ به خوبی دوربین های متمرکز خودکار از راه دور با زوم موثری گسترش می یابد. عریض بودن عرض و طول انتهایی، تمرکز سریعتری دارد، فاکتور مرزی کاربردهایی برای تثبیت دوربین مدار بسته دارند و در زمان حقیقی رویدادها را پیگیری می کنند.

همانطور که گفتیم انتخاب لنزها نیاز به توجه جدی دارد و زوایای متفاوت باید اهداف نواحی دیگر را همپوشانی کرده و بهترین نتایج عملیاتی را ایجاد کنند، برای مثال دوربین هایی با رزولوشن عالی (۴k/5MP) بهترین عملکرد را با لنز های پیشنهادی ۱۰۰ درجه ای میدان دید در حضور نور کافی ایجاد می کنند، در حالیکه سنسورهای رزولوشن پایین تر با زمینه های باریک تر طول کانونی ۱/۳ اینچی نتایج عالی برای شما به وجود می آورند.

برای تمامی اینها اهمیت عملکرد دوربین مدار بسته با حس اجرای لنز های این نوع دوربین ها مشکل است.

امروزه بیشتر لنزهای این نوع دوربین ها ساخته و طراحی می شوند. نصابان، گردآورندگان، مشاوران و کاربران نهایی باید به یاد داشته باشند انواع دوربین مدار بسته با کیفیت مشابه و تنظیمات ایده آل، همیشه لنزهایی با عملکرد متفاوت خواهند داشت.

در این دو مقاله سعی کردیم درباره مزایا و معایب لنز های دوربین مدار بسته با زاویه عریض و پهن صحبت کنیم.

  • negaco negaco

زاویه عریض میدان دید دوربین مدار بسته ۱

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

به شما توصیه نشده از لنزهای زاویه پهن برای کاربردهای دوربین مدار بسته نظارتی خود استفاد کنید؟ آیا مزایا و معایب لنزهای پهن و عریض دوربین مدار بسته را می دانید؟

لنزهای زاویه پهن، انحراف کروماتیک با مانع زیاد و سطح صاف زاویه ای ایجاد می کنند. اگر نیاز به شناسایی دارید باید لنز خیلی نزدیک به شی باشد. چالش های دید با لنز زاویه پهن دوربین مدار بسته کاملا اثبات شده است، به شما توصیه می کنیم حوزه هدف عملیاتی خود را پوشش دهید. برای مثال زاویه ۱۳۰ درجه دید ممکن است فوق العاده هیجان انگیز باشد و شامل حجم زیادی از اطلاعات باشد اما اگر بخش بزرگی از این جزئیات شامل دیواری های مجاور ساختمان، شاخ و برگ درختان خیابان و فقط نمایی از آسمان باشد، بهتر است میدان دید باریک تری با تمرکز بیشتر روی پیکسل ایجاد کنید.

لنزهای زاویه پهن برای کاربردهای ویدئویی دوربین مدار بسته نظارتی بزرگ هستند و می توانند لبه های دوتایی داشته باشند. برای مثال، با لنزهای پهن با فاصله کانونی بیش از حد بالا فقط باید همه چیز را متر کنید، تقریبا هر چیزی در صفحه نمایش متمرکز خواهد شد- این امر می تواند مزیت باشد و برای عملیات ها در کاربردهای زنده انحراف ایجاد کند. موارد دیگری که اپراتورها نیاز دارند با زاویه دید عریض مدیریت شوند. وقتی همه چیز پهن است و تمرکز روی صفحه نمایشی دوربین مدار بسته عمیق است، محتوای صفحه نمایشی با عمق دامنه و فاصله مابین اشیاء قضاوت را سخت تر و سخت تر می کند.

زاویه لنزها آگاهی زیادی از شرایط ارائه می دهد و به اپراتورها و بازرسان اجازه پیروی از رویدادهای آشکار را می دهند، راحت تر از اینکه بتوانند مابین زوایای دید ۴ جهش داشته باشند و دارای صفحات نمایشی دوربین مدار بسته عریض و عمیقی باشند.

  • negaco negaco

ردیابی حرکت در سیستم دوربین مدار بسته ۳

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

مزاحم می تواند هشدار دهد و هشدار باید خارج از دید دوربین مدار بسته قبل از نمایش باشد. اپراتور فقط صفحه نمایشی سیاه را می بیند و نسبت به آنچه بعدا انجام می شود اطمینان کافی ندارد. برای غلبه بر این موضوع زمان بررسی، بسیاری از سیستم های VMD دوربین مدار بسته تصاویر متوالی با یک یا دو فریم گرفته می شوند.

این اولین دید روی صفحه نمایشی قبلی است. اپراتور ممکن است صفحه اولیه هشدار را با جزئیات بیشتر بررسی کند.

اصل عملیاتی VMD در دوربین مدار بسته

در توصیفاتی که به دنبال مرجع برای فریم ویدئو ایجاد می شود. برخی سیستم ها از فریم ها و برخی از فیلدها استفاده می کنند، برخی از این سیستم ها می توانند مابین هر دو انتخاب شوند. این موضوع برای دستگاه های ذخیره به کار می رود.

ردیابی ویدئو متحرک روش الکترونیکی است که در میدان دید دوربین مدار بسته تغییر می کند. در ساده ترین شکل با ذخیره روی یک فریم اطلاعات ویدئویی و مقایسه فریم بعدی قابل حصول است. تغییر ردیابی شده در ولتاژ ویدئویی متفاوت می باشد و در واقع باعث تغییر روشنایی در صفحه نمایش می شود. هشدار تا زمانیکه فریم بعدی تغییر را تایید کند، نادیده گرفته می شود یا نه، اگر به عنوان یک تغییر روشن درون صفحه نمایشی در نظر گرفته شود سپس هشدار ایجاد می شود. این موضوع باعث تماس نزدیک و فعالسازی دستگاه هشدار دوربین مدار بسته می شود یا باعث می شود سوئیچر دوربین مدار بسته ای را انتخاب کند که حرکت را ردیابی می کند.  مدلسازی فرایند ممکن است حدود یک پنجم ثانیه و یک ثانیه برای ردیابی تغییر وابسته به تغییر روشنایی برای مزاحم زمان گیر باشد. هرچند مزاحم ممکن است انسان یا موش باشد. سیستم نمی تواند تمایزی مابین آن دو ایجاد کند. بعلاوه زمان هشدار نمایش داده شده روی صفحه نمایشی می تواند خارج از دید باشد، چنانچه صفحه نمایشی بطور مداوم ضبط شود حتی می تواند مرور شود اما این مرور ممکن است در اقدام به عمل موثر باشد.

  • negaco negaco

ردیابی حرکت در سیستم دوربین مدار بسته ۲

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

کارکرد اولیه سیستم VMD برای خلاصی اپراتورها از استرس ناشی از مشاهده یک تصویر یا چندین تصویر اطلاعاتی است که برای مدت زمان زیادی تغییر نمی کند. سیستم VMD قادر به مشاهده کلیه دوربین ها در سیستم اش می باشد و فقط زمانی واکنش نشان می دهد که فعالیت مشکوکی مشاهده کند. در مدت زمان عدم فعالیت اپراتور می تواند با دیگر وظایف ادامه یابد و امنیت واکنش سریع دوربین مدار بسته به رویداد را ایجاد کند. حتی اندازه سیستم را با استفاده از هشت دوربین مدار بسته متعادل ساخته باشد باز هم احتمال مشاهده برای اپراتور وجود دارد. هشت صفحه نمایشگر نمی تواند با درجه تمرکز بیش از بیست دقیقه تداوم یابد. اگر صفحات نمایشی برای توالی تنظیم شوند فعالیت روی هفت دوربین مدار بسته بیشتر زمان را از دست می دهد و کاملا برای ردیابی مزاحمین بی تاثیر است. اگر مانیتور ها به طور متوالی قرار گیرند، وظیفه ردیابی مزاحمین غیرممکن شده و کار تکنولوژی تمام است.

ایده سیستم های VMD این است که پردازشگر به مشاهده تمامی دوربین ها در سیستم ادامه دهد. در طول این مدت اپراتوردوربین مدار بسته یا توالی، آنها را با استفاده از سیستم سوئیچینگ انتخاب می کند. این سیستم ممکن است شامل مانیتور اضافه به سیستم VMD شود و صفحه نمایش سیاهی را نشان دهد. وقتی فعالیت در هر دوربین مدار بسته ای روی می دهد، سیستم VMD آن را به عنوان مزاحم بررسی می کند، هشدار دوربین فورا به مانیتور سیاه سوئیچ شده و هشدار اپراتور را در قالب آلارم نمایش می دهد.

توجه اپراتور فورا روی پوشش دهی هشدار معطوف می شود. بررسی مزاحم می تواند رویدادهای بعدی را از تنظیم در آورد برای مثال گیرنده ویدئویی به ضبط کننده واقعی و تنظیم سیستم سوئیچینگ ماتریس به شکل متوالی تا از طریق سری های مشخصدوربین مدار بسته تنظیم شود. از اینرو اپراتور می تواند صفحه نمایشی را تجزیه و تحلیل کند و اقدام به عمل نماید.

  • negaco negaco

ردیابی حرکت در سیستم دوربین مدار بسته ۱

negaco negaco | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

برای ردیابی سارقین، مزاحمین و مجرمین با استفاده از دوربین مدار بسته روش های زیادی وجود دارد:

  • هشدار های مزاحم
  • ردیاب های نصب شده
  • لرزش های مخفی یا دستگاه های میدان الکترونیکی
  • دستگاه های مادون قرمز فعال
  • دستگاه های مادون قرمز غیرفعال
  • دستگاه هایی با تکنولوژی امواج مغناطیسی
  • دستگاه ردیابی ویدئو متحرک

در این مقاله به تشخیص حرکات ویدئویی دوربین مدار بسته می پردازیم که علاوه بر بررسی مزاحمین می تواند به عنوان بخشی از سیستم مدیریت ساختمانی استفاده شود. تشخیص تصویر متحرک دوربین مدار بسته به عنوان سیستم مستقلی با دیگر سیستم های بررسی  یکپارچه می شود. در جهان واقعی دستگاه های بررسی هیچ هشدار اشتباهی را ارائه نمی کنند و ۱۰۰% هشدار ها هوشمند هستند.  متاسفانه این کلمه چندان ایده آل نیست و کمی سازگاری در این مورد لازم است. سازگاری باید به شکل موثر کاهش یابد و در سطح قابل قبولی باشد که امکان حصول اهداف با استفاده از دوربین مدار بسته امکان پذیر باشد.

دو نوع هشدار در دوربین مدار بسته وجود دارد؛ هشدار هوشمند و نادرست

بعضی اوقات ذکر هشدار جعلی باعث عدم توصیف هشدار و خرابی سیستم می شود. فقط به عنوان هشدار نادرست در نظر گرفته می شود زیرا سیستم دوربین مدار بسته به دلیل واضح و مشخصی هشدار داده است. هشدار هوشمند با نبوغ انسانی در اثر حرکت شخص یا وسیله نقلیه برای بررسی میدان و ایجاد تداخل در سیستم هشدار دوربین های مدار بسته ایجاد می شود. یکی از سنجش های موثر سیستم “درجه هشدار نادرست”(FAR) است. این نسبت نادرست هشدار ها برای مقیاس زمانی هستند. سطح FAR بستگی به توجهات سایت محلی دارد و هدف آن حداقل کاهش بدون از دست دادن هشدار های واقعی است. سنجش دیگر احتمالا بررسی درجه (PD) است. طوریکه نسبت ردیابی در تست های کنترل شده موجود باشد.

  • negaco negaco

انتخاب لنز دوربین مدار بسته

negaco negaco | سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ق.ظ

بیشتر شرکت های فروش اینترنتی دوربین مدار بسته برای اینکه بتوانید سریعا تشخیص دهید تصاویر ضبط شده متناسب با اهداف شما نیستند، اطلاعات کافی در اختیارتان قرار نمی دهند، در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا بدانید هنگام انتخاب سیستم امنیتی چه باید بکنید.
بزرگترین مشکل در نصب دوربین مدار بسته انتخاب نادرست لنز است. برای تشخیص یک شخص ۱.۷ متری روی یک دوربین مدار بسته استاندارد باید ارتفاع صفحه نمایشی حداقل ۵۰% باشد. (استانداردهای بررسی و مشاهده به اندازه کافی برای تشخیص شخص به سادگی امکان پذیر نیستند)
برای مشاهده شخصی در صفحه نمایشی ۵۰% شما فقط می توانید منطقه عریضی از دو فضای کار پارک را ببینید. معروف ترین لنزهای خریداری شده از سوی مشتریان لنز ۳.۶ mm است. زاویه واید ۷۰% مشاهده می شود و می تواند تشخیص چهره ۳.۲ متری فراهم کند. از اینرو اگر در ارتفاع ۵ متری مستقر شود بستگی به مزاحم دارد که نردبانی جلوی دوربین مدار بسته گذاشته و از آن بالا برود تا بتوانید چهره اش را تشخیص دهید. در کل لنز ۳.۶mm شما را قادر می سازد شخص را مشاهده و بررسی کنید.
با فاصله دوربین مدار بسته بازی کنید و لنزهایی را انتخاب کنید که تشخیص چهره به خوبی انجام می دهند. جاییکه احتمال استفاده از لنز کانونی متنوع (یعنی ۵-۵۰mm) وجود دارد تطبیق دید در زمان نصب ساده تر می شود.
برای یافتن لنزی که دقیقا مد نظرتان است توصیه می شود از ابزار محاسبه لنز، از میدان دید ماشین حساب (FOV) استفاده کنید.
انتخاب میلی متری لنزها مطابق اندازه منطقه محاسباتی است. FOV برای کمک به تعیین درست انتخاب لنز پیش از نصب به کار می رود. این ماشین حساب با مرور اندازه منطقه به لنزها با وارد کردن مقدار آن اندازه نهایی لنز انتخابی را به شما می دهد.
با اطلاعات ارائه شده نباید مشکلی در انتخاب لنز داشته باشید و در نهایت دوربین مدار بسته مناسبی را انتخاب خواهید کرد.
  • negaco negaco